נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שכירת שולחנות משחק לחצר הבית לכל אירוע

שחקן מקצועי

אירועים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, בכל חודש אנו מוזמנים לפחות לאירוע אחד.

וכאשר האירועים רבים וכל כך דומים האחד לשני, את האירוע שלנו נרצה להפוך לשונה וייחודי.

כיצד נעשה זאת? באמצעות שולחנות משחק שניתן לשכור ולהביא עד לחצר הבית.

שולחנות המשחק יכניסו לאירוע טוויסט מרענן שבוודאות יגרום לכך שכולם ידברו על האירוע שלכם לאורך זמן.

 

מהם שולחנות משחק להשכרה?

שולחנות משחק להשכרה הינם שולחנות של המשחקים המוכרים לנו; סנוקר, ביליארד, הוקי שולחן, כדורגל שולחן, פינג פונג ועוד שאותם ניתן לשכור לחצר הבית לכל אירוע. השולחנות מהווים אטרקציה משמעותית ומהנה עבור האורחים בכל אירוע ואף מגבשים את האורחים יחד, עניין המוסיף אווירה ייחודית. שיטת התשלום בעבורם מתבצעת בתשלום יומי, כלומר בעבור כל יום השכרה.

 

למי מתאימים שולחנות המשחק?

שולחנות המשחק יתאימו לכל אירוע, כך שכל שנשאר הוא להתאים אותם לסוג האורחים. במידה ומדובר בילדים, ככל הנראה יהיה כדאי לשכור שולחנות כדורגל שולחן, הוקי אוויר, פינג פונג או מתקן כדורסל. ובמידה ומדובר במבוגרים, יתאימו יותר שולחנות סנוקר, פוקר, בלאק ג'ק, ביליארד וכד'.

 

חבילות משחקי שולחן

כאשר מזמינים שולחנות משחק, לרוב יהיה כדאי להזמין מספר שולחנות על מנת ליצור מגוון אפשרויות לאורחים. בדיוק בשביל צורך זה, קיימות חבילות משחקי שולחן. חבילות אלו הן שילוב של מספר שולחנות במחיר מוזל. כמובן שטרם בחירת החבילה רצוי לבחון את השטח בחצר בו תרצו להציב את השולחנות ולהזמין מספר שולחנות משחק התואם את השטח.

מחירים

מחירי שכירת שולחנות המשחק הם מחירים נוחים ומשתלמים. כך, לטובת שכירת שולחן בודד תשלמו כבין 180 ל – 300 שקלים. ובעבור חבילת שולחנות המשחקים (שלרוב ימנו כ – 4 שולחנות) תשלמו כבין 600 ל – 900 שקלים. בנוסף לעלות שכירת השולחן יש לברר האם נדרש תשלום נוסף בעבור משלוח והרכבה.

 

נקודות חשובות נוספות

בשכירת שולחנות משחק חשוב לשים דגש על כמה היבטים; יש לבדוק ולבחור בחברה המתמחה בתחום, בעלת השולחנות באיכות הגבוהה ביותר. בנוסף במידה והחצר גדולה, כדאי להזמין שולחנות בגודל סטנדרטי ואף בגודל גדול על מנת להעצים את חווית המשחק. נקודה נוספת הינה בדיקה האם ישנו הצורך במפעיל או בחיבור לחשמל לטובת הפעלת שולחנות המשחק. במידה ואכן יש צורך, יש לבדוק עלויות בעבור הזמנת מפעיל וכן חיבורים מתאימים.

 

ולחלק החשוב.. איך?

השלבים להשכרת שולחנות משחק הינם פשוטים ביותר. ראשית, יש לבחון את השטח המיועד למשחקי השולחן ולבדוק מהי כמות האורחים המגיעה לאירוע ובהתאם להחליט על כמות שולחנות המשחק אותה נרצה לשכור. שנית, נבחר ונתאים את סוג המשחקים לאופי וגיל האורחים. בשלב השלישי נבדוק עלויות בעבור השולחנות אותם נרצה לשכור ובמידה ומדובר במספר שולחנות נבדוק אופציית חבילה. בנוסף, נבדוק מהי עלות המשלוח וההרכבה ונחליט האם נרצה להשתמש באופציה זו או לאסוף את שולחנות המשחק ולהרכיבם באופן עצמאי. לאחר ביצוע שלושת שלבים אלו תוכלו להיות בטוחים כי האירוע שלכם יהיה מיוחד ובלתי נשכח !

 

שולחן פינג פונג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ימי הולדת