נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתחתנים? הגשה או בופה?

צלחות הגשה

אירוע יום החתונה עומד להתקרב ועליכם להחליט החלטה לא פשוטה: האם לבצע הגשה לשולחן או שמא עדיף בופה? אנחנו כאן בכדי לנסות לענות על השאלה.

ארגון יום החתונה – חשיבה על אופן הגשת האוכל

אין כל ספק כי בחירה של אולם חתונות היא בחירה משמעותית ביותר אותה מבצע כל זוג לאחר שהחליט כי הוא מעוניין להתחתן, אולם זוגות רבים כיום נתקלים בבעיה שכמעט ולא הייתה מוכרת בעבר: האם לבחור גן אירועים בשרון, אולם חתונות אשר מגיש את האוכל לאורחים או שמא לבחור באופציה של בופה? אם בעבר הגשה של בופה הייתה הגשה אשר הייתה שמורה לקיבוצים, כיום מדובר באופציה נפוצה מאוד אשר זוגות רבים בוחרים בה. יחד עם זאת, כמו בכל פרמטר בחיים, ובטח בעולם החתונות, לכל פרמטר יש את היתרונות והחסרונות. לכן, בכדי להקל עליכם במלכת הבחירה אנו מציגים לכם כעת את שתי האפשרויות, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלה, כך שתוכלו להגיע בסופו של דבר להחלטה הנכונה.

עמדת אוכל

האם עדיף הגשה או בופה באירוע?

ראשית כל, חשוב לזכור כי הגשה או בופה לאירוע היא החלטה לא פשוטה אשר מצריכה חשיבה מעמיקה, בעיקר לגבי מספר האורחים. כאשר מדובר בחתונות גדולות אשר מכילות כ 350-800 ויותר, האופציה של בופה היא פחות עדיפה, וזאת לאור העובדה כי עלול להיווצר עומס משמעותי על העמדות, ובכך לגרום לכעס לא מועט של האורחים. יחד עם זאת, מדובר באופציה נהדרת בעבור חתונה קטנה של 150-350 מוזמנים, וזאת לאור העובדה כי ככל שמספר האורחים קטן יותר כך ניתן לחלק את העמדות בצורה טובה, כמו גם לקצר זמנים באופן משמעותי. יתרון נוסף של הגשה בבופה אשר אותו צריך להכיר נעוץ בנושא המחיר. למעשה, מדובר בהוזלה של לא מעט כסף, וזאת לאור העובדה כי אין צורך במלצרים אשר יעניקו את השירות לאורחים. אולם, ע"פ מומחים בענף החתונות, גם אם בחרתם באופציה של הגשה – יש לקחת בחשבון מרכיבים נוספים.

אופציה של הגשה – מה חשוב לדעת?

אופציה של הגשת האוכל לאורחים נחשבת לאופציה הטובה ביותר בעבור זוגות רבים, הן כחלק מהרגל מאירועים קודמים והן לאור העובדה כי מדובר בעבור רבים בדרך לפנק את האורחים ולמנוע מהם את הטרחה של לקום ולקחת את האוכל בעצמם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ישנן עלויות נוספות אשר יש לקחת בחשבון והן כוללות את הטיפים של המלצרים, הזמן בו הם שוהים ומתי מפסיקה ההגשה. במידה ואתם מתכננים חתונה ארוכה אשר תגלוש גם לשעות הקטנות של הלילה, מומלץ לחשוב על אופציה של בופה בעבור קינוחים או הקמה של עמדות מזון קטנות אליהן האורחים יוכלו לגשת ולקחת את האוכל, מבלי לגרום לצפיפות או בלגן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתונות
עיצוב אישי
מצעד החליפות השוות של 2020

עונת החתונות עומדת להגיע ומבול של אירועים עומד לנחות עליכם כרעם ביום בהיר. משבר הקורונה דחה המון חתונות שהיו